2012-09-27(07.05)

Igår stekte jag mitt första ägg och åt mitt första ägg! Smakade inte mycket :). Så tror jag kommer klara av att äta ägg framöver >.< Har bara kokt kvar att testa, känns läskigt. Men kan inte bara sitta och äta kött när där inte finns grönsaker.

Ihhh blev lite glad när jag testade mina kockbyxer i skolan. Dem passade mig innan sommaren. Nu fick jag binda fast dem med förklädet haha. Skoj. 



Nu strax snart köper jag mitt gym kort. Cant wait :3. Måste se någon dag då Selina vill hänga med mig bara. Skulle beställa mina gymvantar i går, men så hade dem ej så den hamlar på posten, och jag fattar inte hur man betalar över internett haha. Så får väll bli åka till intersport eller kanske sportaffären i klippan.

Nu ska jag ha fitt läraren, vet att jag kommer tappa hurmöret efter dem timmarna med hon. Vill kräka på tankan. Oförskämda hagga-.-. Hoppas hon inte förstör hela min dag igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0