2012-09-27(17.35)

Så har beställt 1kg protein pulver och en shaker idag. Skulle igentligen beställa ifrån Fitnessguru, där fick man pulvret i en fin burk haha. Men tog ifrån mmsport istället, samma pris, samma mängd men mindre kolhydrater och mera smak! Så nu fan ska vi bygga muskler höhöhö!

Var och kollade på mina gymhandskar idag. Men hittade ett par av riktigt läder på samma hemsida. Slutade med att jag och selina var 3 Kroner ifrån att få fri frakt -.-! Så vi köpte en 8 kr påse av något pullver som bygger muskler när man sover haha. 


Haha vår HATADE lärare faila idag. Hon försökte som vanligt slänge ut en tjej i klassen för hon glömde boken för FÖRSTA GÅNGEN. tjejen bredvid hade en bok hon kunde kolla i + där är massa resvböcker. Men hela klassen blev skit sura på läraren och sa att vi inte gick med på det blabla, hon får ej göra så blabla.

Så sa hon att hon skulle fråga en annan lärare. Då säger jag att vi vill att hon frågar rektorn INTE din kolega. Så går hon ut 5 min. Kommer in och säger att hon har pratat med han, och att det är exakt så som hon på står blablabla.

Rasten vi fick sticker vi till rektorn och det är inte ett dugg sant! Haha hans ord : (Där är endel brist i sanningen där!). Jäkla hagga! Ljuger till och med för, oss rakt i ansiktet. Aja rektorn skulle göra något åt henne. Hoppas vi....-.-

Kommentarer
Postat av: Selina

Haha rolig du är! Pulver man får mukler av ^^. När du fick en BCAA av mig var det med "ngt pulver man får mukler av". Hoppas frakten går snabbt. Så vi får det på typ måndag :-). Roligt att du prata om mmsports nör det rullar reklam från gymgrossisten

Svar: Hoppas den går super snabbt!
rthipanda.blogg.se

2012-09-27 @ 18:47:14
Postat av: Virvelvindsflickan

Vet vilken lärare det är nu... Det är min samhällslärare.. tror det iaf. Hon är H&R-lärare också..

Svar: Iris?!
rthipanda.blogg.se

2012-09-29 @ 19:35:58
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0