2012-09-28(17.12)

Mamma köpte träningskläder till mig, SUPER SKÖN tröja. Byxorna med, fast lite genomskinliga. Men dem är skit snygga så kan bara ta svarta troser under:3!



Nu blir det fixa sig och fördricka. Måste tagga gogogogo..!
Testade min leoprad kläning igår, och den satt 1981273 gånger bättre än när jag köpte den, så den blir det!
Körde en lite svartare sminkning, fast brukar jag ha i hbg >.<
Blö vet att jag kommer gå upp 1-2 kg av allt socker jag kommer dricka ikväll.





Idag vägde jag mig med. Orkade ej mäta haha.

4 Veckor sedan:
68,7kg

Idag:
63,4 kg

-5,3 kg.

Helt nöjd! Knappt tränat något haha.
Gick ner ett halvt kg sen i måndags.
har inte tränat en gång xD!

Kommentarer
Postat av: L.

Men åh, fan vad snabbt det går :O Snart är du nere på min vikt xD Jag rör mig uppåt igen känner jag xD

Svar: ät LCHF! super vikt rasare :) + du kan äta när du vill hur mycket du vill utan att träna
rthipanda.blogg.se

2012-09-28 @ 17:17:34
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: Selina

Ah den vikten kissar du ut igen om ett par dagar :-). Dy ska baea vet allt jag trykt i mig idag! Stor frossan nr 1 här!

Svar: haha du som jobbar :3
rthipanda.blogg.se

2012-09-28 @ 22:23:43
Postat av: Virvelvindsflickan

Finfina Mysis! Duktigt Mysis :3

Jag har också gått ner, fast utan LCHF.
Tack vare att jag endast ätit sallad i skolan
(och någon potatis) sen vi började skolan :3

2012-09-29 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0