2012-09-29(13.00)

Hemma typ klockan 5 igår. Innan jag gick och la mig hallsade jag 2 stora glas vatten för att motverka baksmällan. Och det funkade super! Är sugen på att träna. Men vill till gymmet, så trött att gå massa runder! Får vänta till måndag typ.

Bästa med Perongen! 1. där är en japan/kines/sakelisak i baren. Han startar gangnam style all the time! Och där är massa japan/kineser som står och gör dansen! Älskar att bara hoppa in bland dem med samma dans :3.
Cosmopolitan var skit gott. Iallfall på Metallbaren. skulle smakat mer alkohol bara.

FANFANFAN.. vet att vi satt på donken, beställde 2 cheesburgers. Åt först en halv sen blev det så äckligt med brödet. sen dan andre åt jag nästan hela köttet. Glad att min fylle hunger inte vill ha skit mat.

1. Hatar folk som säger saker sen UTAN att säga något skiter i att göra det.

2. S påstår att när jag och liss var ute, så satt han på golvet inne på knutan, sen kommer 5 mexikanare som ska fota. Sen slänger en sig bredvid honom. Låter vara för bra för att vara sant. Men han har bildbevis så. I löve fulla folk.

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

Duktig full-Mysis !

2012-09-29 @ 19:13:03
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0