2012-09-30(09.09)

                                       Oktober workout!
Ifrån den förste oktober, dvs imorgon till den 31 blir det sjuk träning 0 smusslande med maten. Selinas ide. Fick mig skit sporrad på träningen nu! Så imorgon börjar vi. Ska lägga upp träningsshema, vilka muskler som ska tränas när m.m.

Som belöning blir det Väla för oss och köpa kläder och äta Low- Carb burgare på max. (Tycker det är coolt hur jag har lärt mig att avsky bröd på en månad). Ska bli SUPER underbart. Tänk att få att vara nöjd med sig själv och att få köpa XS kläder igen. Bästa ska nog bli att testa Low waiste byxor utan att ha kärleks hantag.

Om mina handskar/Proteinpulver/shaker kommer imorgon kommer jag bli ännu mer sporrad! Fy fan vad det går bra för mig nu asså! Har 0 tankar på att ge upp! Älskar det jag äter och att få träna när jag vill!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell yeah!!

2012-09-30 @ 09:37:10
Postat av: selina

Selina btw

2012-09-30 @ 09:38:22
Postat av: Virvelvindsflickan

Du gör t.o.m mig peppad !!!

Svar: Wohoo haha! börja träna!
rthipanda.blogg.se

2012-09-30 @ 21:53:51
URL: http://envirvelvindsflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0