2012.09.04(17.17)

Nu kom jag hem ifrån skolan. Slutade rätt tidigt, åkte till pp och dela på en kebab tallrick med pojken. SalladOkebab för mig, pommesOchkebab för han :3! nyttigt och gott! Råkade ta en fanta, så min dricka blev gurka ^^. Sen power walka jag hem. bytade om, power walka 30 min. fys: 20 av lite olika övningar. Hahaha när jag gick till bussen gick jag som en anka, mina muskler var typ 09128u30912 gånger större! ajajaj. men underbart!:3 Var som barny när han springer ett maraton och ej kan gå av the subway= jag på bussen.

Jag längtar as mycket till helgen! Dricka med liss, hoppas vi hör massa strange things igen!. mhm! hem as tidigt sen tvinga henne bli klar JÄTTE tidigt. så varar kvällen längre!

Nu ska jag spela guild wars och kanske göra klart min illustrator bild, börjat tröttna på den haha.. vill göra något nytt >.<!

Kommentarer
Postat av: L.

Jajaja, låter underbart :D
och fan vad duktig du ska vara då :O Helt.. ja! duktig :)

2012-09-04 @ 17:28:54
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0