2012.09.26(18.20)

Kök idag i skolan. min station var igentligen servering och sånt tradigt. Men Katarina ändra mig till Dagens för jag är bäst haha. Jag och Elvira smög ner på frukosten och åt vår egen mat på golvet i omklädningsrummet haha. Våra lärare flippar om dem får reda på att man inte äter som dem vill -.-. Men det var rätt mysigt! :3

Orkar inte träna alls! Haha tränat en gång denna veckan, känss skönt av att veta att jag går ner ändån. Har bad imorgon som tur är, synd att det ska slita så mycket på mitt hår. Men ska köpa Gymkortet i veckan. Så då fan börjar min muskel bildning! BAAAM.

Inte alls taggad på Gw2. Ska levla klart min gubbe, fixa något bra gear. Om jag ej hittar något roligt så ska jag och S fixa game time och ta upp wow igen, how does that sound?.

Min gamla mage som spyr haha.

Kommentarer
Postat av: L.

Wow :D:D <3

2012-09-26 @ 18:30:59
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0